Toskana - Marina di Carrara Yeni Emlak Kompleksi'ndeki denize birkaç metre mesafede Next Real Estate, tamamlanan 2 adet küçük binada dağıtılan "A" - "B"; beklenen teslimat Temmuz 2020.
"1" TÜRÜ
P.T - BAĞIMSIZ giriş, oturma odası, mutfak, 1 çift kişilik yatak odası, 1 yatak odası, 1 banyo, veranda, ÖZEL BAHÇE, 1 park alanı.
GENİŞ TAVERN
TIPOLGIA "2"
P.1 ° - giriş, açık mutfaklı oturma odası, yardımcı odası, 1 çift kişilik yatak odası 1 banyo, 2 balkon
Büyük Tavan Arası
1 park alanı
Tüm daireler, dinlendirici bir ortamda konaklamanızı keyifli kılmak için en üst düzey malzemelerle birlikte en yenilikçi teknolojilerle donatılmıştır. Genel olarak bir restoran, bir spa, bir bar, bir solaryum, bir yüzme havuzu, bir yeşil alan olacaktır. donanımlı.
Daha fazla bilgi için; ziyaretler, şartnameler, özelleştirmeler, fiyatlar, sitede varız.
Konum bilgisi: Konum bilgisi: Marina di Carrara, tatil bölgesi olarak bilinen ve yıllık Marmotec fuarı için Apuan sahilindeki Carrara belediyesinin bir parçası olan bir sahil beldesidir. Köy, Carrara-Avenza tren istasyonunun bulunduğu, deniz ile Avenza'nın merkezi arasında, kesintisiz olarak uzanan, çam ormanları ve parklarıyla serpiştirilmiş bir kentsel aglomerasyonun bir parçası olup, batıdaki Ligurya kentine bağlanır. Marinella di Sarzana.
Carrara ve Marina di Carrara'nın kentsel alanı
Eskiden Marina di Avenza olarak bilinen Marina di Carrara, Modena Dükü III'ün iradesiyle doğdu. Marina di Avenza'da güvenli bir arama limanı inşa etmeye yönelik ilk girişimler 18. yüzyıla kadar uzanıyor ve İngilizceyi görevlendiren Estensi tarafından gerçekleştirildi. Aschenden, doğrudan Francis III'ün fon talebinde bulunduğu İngiliz Hükümeti tarafından gönderildi. Olumsuz tarihsel olaylar çalışmanın gerçekleşmesine izin vermedi, ancak Modena Dükleri, denize tek çıkışları olan Carrarese kıyılarını canlandırma girişimlerinden vazgeçmediler; 1833 yılında hükümet kıyı bölgesinin özet bir alt bölümünü hazırladı ve ücretsiz olarak inşaat alanına tahsis etti. Bununla birlikte, bu "teşviklere" rağmen, demografik gelişme durgundu ve aynı şey mermerlerin atılması için gerekli yapılar için de geçerliydi: küçük Estense filosu liman olmadan ve yeterince güvenli bir yerleştirme olmadan devam etti. Carrara'da yıllarca faaliyet gösteren ve 1851'de ilk büyük liman öncesi yapıya sahip olan, Carrara'da faaliyet gösteren sanayici Guglielmo Walton, bir İngiliz'di: gemilerin oldukça kolay bir şekilde demirlemelerine izin veren uzun bir yükleme iskelesi. Trafiğin yoğunlaşması elbette demografik gelişmeyi de destekledi: gerçekliğin bu yönüyle bağlantılı yeni ihtiyaçların bir işareti, 1857'de başlayan ve yıllar sonra tamamlanan büyük bir kilise kilisesinin inşasıydı.
Marina di Carrara, nüfusu 15.000 civarında olan 4.97 km²'lik bir alanı kapsamaktadır: sürekli artan bu rakam, çekirdeğin deniz yoluyla genişlemesini yansıtmaktadır. 1881 yılında, ilk kez ayrı bir demografik varlık olarak incelendiğinde, Marina di Carrara'nın sadece 1.590 nüfusa sahip olduğunu düşünürsek, gelişim hızının daha etkili bir şekilde ölçülebildiğini söyleyebiliriz. Ancak, savaştan sonra ise, yerleşik nüfusun yukarı havzadaki ülkelerdeki göçü tarafından da desteklenerek gerçek bir demografik patlama yaşandı.
Batıdan doğuya, liman alanı ve Liguria sınırı arasındaki ülke, uzantının çoğu için özel banyo kuruluşları tarafından yönetilen şemsiye ve kabinlerle donatılmış geniş bir kumsala sahiptir.
Kentsel kumaş, Versilia kıyı kentlerine özgü büyük çam ormanlarıyla doludur ve Carrara Belediyesi, on dokuzuncu yüzyılın sonlarında, geniş bir yeşil alanla çevrili eski bir konut olan Villa Ceci bölgesini park etmek için oldukça iddialı bir projeye sahiptir. .
Endüstriyel bir bakış açısına göre, birkaç yıldır kruvaziyer feribotlarının yapımında uzmanlaşmış ve mükemmellik seviyelerine ulaşan Nuovi Cantieri Apuania'ya dikkat etmek önemlidir.
Turistik açıdan ilgi çekici olan, zaman içinde önemli yelkenlilikleri üreten Denizcilik Kulübü'dür: Luca Santella'dan Chieffi kardeşlere Paolo Bottari'ye. Kolayca erişilebilir ve donanımlı bir iniş noktasıdır. Villa Giampaoli gibi bazı 20. yüzyıl binaları da alakalı.
Marina di Carrara'da, Carrara ile dolan Bavyera kasabası Ingolstadt'ın bir heyetinin katıldığı Eylül Fest de dahil olmak üzere her türlü sergi ve sergiye ev sahipliği yapabilen etkileyici bir ticaret fuarı kompleksi var. 1977'de Sınırları Olmayan Oyunlar bölümü vardı.
Kutsal Aile Kilisesi ile Piazza Menconi
Santissima Annunziata Kilisesi, doksanların ikinci yarısında Marina di Carrara'nın kuzeyindeki kentsel ve demografik gelişmelerle yüzleşmek için kutsandı.
Santissima Annunziata Kilisesi inşa edilmeden önce aslen Marina di Carrara'nın kuzeyinden bir kilise olan Haç Mesih'i selamlıyor. Hala Santissima Annunziata cemaati ile ilgili. İyi Cuma alayı sırasında kent dokusunu saran Via Crucis güzergahına yerleştirilir.
1776'da ve 1840'da inşa edilen San Giuseppe, Ora'nın küçük bir balıkçı köyünün dini ihtiyaçları için yeni kutsal mahallesine bağışta bulundu. Bugün çeşitli cemaat kullanımlar için kullanılır.
Sant'Erasmo'nun onurlandırıcısı, on yedinci yüzyıldan önce, denizcilerin koruyucu azizi olarak anılıyordu. 1822'den önce ortadan kaybolan yüksek sunağının resmi bugün Avenza'daki San Pietro Kilisesi'nde.
Del Mediko'nun sayımlarının sahibi olduğu Santa Maria Vergine’in onurunu 19. yüzyılda hala sürdürmekteydi [5].
Monzoni'nin sahip olduğu bir halk eseri olan Santa Croce, 18. yüzyılda inşa edilmiş, şimdi özel ve Saints Prospero ve Modesto'ya ithaf edilmiş sayılır.
Düzenli bir karayolu ağı, sahili Cristoforo Colombo ve Giovanni da Verrazzano caddelerinin oluşturduğu eksen olarak gören inşa edilmiş Marina bölgesine hizmet eder.
Marina di Carrara, A12 otoyolu boyunca, Carrara gişeğinin hemen yakınında yer almaktadır.
Ülke bazında görüntülemeler
Tarih aralığını değiştirin
Realigro web sitesini daha iyi kullanmak için, dil, para birimi, metrekare veya sq ft için tercihlerinizi ayarlayın
şimdi ayarlayın Bir daha gösterme